Tym adresem chcesz się podzielić

Adresat (wymagane)

Twoje imię (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

Komentarz

Jesteś Klientem

Jesteś Serwisantem

Procedura przyjmowania zgłoszeń i obsługi reklamacji

Dla klientów indywidualnych

Szanowny Kliencie,

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, wprowadziliśmy nowy sposób przyjmowania reklamacji serwisowych.

W chwili obecnej mogą Państwo samodzielnie zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez naszą stronę internetową.

Aby tego dokonać, wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami na niej zawartymi.

Mamy nadzieję, że nasz system przyjmowania reklamacji ułatwi Państwu rejestrację zgłoszeń serwisowych.

Warunki naprawy gwarancyjnej

Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest posiadanie podstemplowanej przez dystrybutora karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu danego urządzenia.

Dla Przedstawicieli Autoryzowanego Serwisu

Szanowny Partnerze,

Z uwagi na fakt, że nasi Klienci mogą teraz samodzielnie rejestrować zgłoszenia reklamacyjne z wykorzystaniem naszej strony internetowej, przedstawiamy Państwu procedurę przyjmowania tych reklamacji od Klienta:

Każdy z naszych partnerów serwisowych otrzyma unikalny login i hasło do swojego profilu na naszej stronie internetowej, za pomocą którego będzie miał dostęp do zgłoszeń reklamacyjnych od naszych Klientów.

Login i hasło do konta zostało już lub zostanie Państwu przesłane listownie.

Po otrzymaniu e-maila z informacją o nowym zgłoszeniu, przedstawiciel danego SERWISU AUTORYZOWANEGO zobowiązany jest zalogować się na swój profil i przyjąć ZGŁOSZENIE REKLAMACJI.

Nowy formularz reklamacyjny umożliwia dodawanie komentarzy przez wszystkie ze stron zainteresowanych.

Po zakończeniu usługi przedstawiciel SERWISU zobowiązany jest zaktualizować STATUS ZGŁOSZENIA poprzez wybór odpowiedniej opcji na stronie.

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu:

tel. (+48) 22 811 82 60

e-mail: serwis@atlantic-polska.pl