Szanowni Klienci,
Informujemy, że w dniach 1-5 maja 2023 nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Klienci,
Informujemy, iż od dnia 1 lutego 2023 roku, wystawienie duplikatu karty gwarancyjnej będzie usługą odpłatną. Kwota za duplikat karty gwarancyjnej wynosi 500,00 zł netto.
Przypominamy, iż każdorazowo nasza firma dostarcza do dystrybucji urządzenie wraz z kartą gwarancyjną. W przypadku gdy do urządzenia nie jest dodana karta gwarancyjna, prosimy o kontakt bezpośredni ze Sprzedawcą/Dystrybutorem.
GROUPE ATLANTIC Polska team
Pracownik Działu Techniczno-Serwisowego
Zakres obowiązków:
– Obsługa zgłoszeń serwisowych i związanej z nimi dokumentacji,
– Ekspertyza części zamiennych,
– Budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
– Kontrola terminowej realizacji procesu reklamacji,
– Prowadzenie szkoleń techniczno-handlowych,
– Wsparcie dla magazynu (załadunek oraz wyładunek; kompletacja wysyłek).
Oczekiwane kwalifikacje:
– Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
– Umiejętność odczytywania dokumentacji technicznej,
– Praca na podobnym stanowisku, lub minimum 3-letnie doświadczenie pracy w terenie,
– Znajomość techniki grzewczej, elektrycznej oraz automatyki,
– Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy,
– Znajomość obsługi programu CAD (dodatkowy atut),
– Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)
Oferujemy:
– Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
– Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy,
– Kurs nauki języka angielskiego,
– Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
– Niezbędne narzędzia pracy.
Miejsce pracy: Warszawa
Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@atlantic-polska.pl
Szanowni Państwo,
Na czas wakacji życzymy wszystkim dużo słońca… lub cienia, pysznego jedzenia,
pięknych widoków, wspaniałych podróży oraz odpoczynku dla ciała i relaksu dla duszy.
Szanowni Klienci,
Informujemy, że w dniach 16-19 czerwca 2022 nasze biuro będzie nieczynne.
Informujemy, że w dniu 4 maja 2022 r. doszło do połączenia spółki „ATLANTIC POLSKA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie KRS 0000011295 ze spółką ACV POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku KRS 0000091163 w trybie uproszczonym określonym w art. 492 § 1 pkt 1) w związku z art. 516 § 6 Kodeksu spółek handlowych, tj. poprzez przeniesienie całego majątku ACV POLSKA Sp. z o.o. na ATLANTIC POLSKA Sp. z o.o. (łączenie się przez przejęcie).
W wyniku połączenia z dniem 4 maja 2022 roku spółka przejmująca „ATLANTIC POLSKA” Sp. z o.o. przyjęła nową nazwę i odtąd będzie prowadzić działalność pod firmą:
GROUPE ATLANTIC POLSKA Sp. z o.o.
Siedziba Spółki, numery KRS, NIP, REGON oraz działalność przeważająca spółki przejmującej nie uległy zmianie. W wyniku połączenia spółka ACV POLSKA Sp. z o.o. zostanie wykreślona z Krajowego Rejestru Sądowego.
Pełna informacja do pobrania po kliknięciu w poniższy link:
https://www.atlantic-polska.pl/wp-content/uploads/2022/05/FUZJA-pismo-2022-5-04.2.pdf
Zarząd Spółki ATLANTIC POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-044) przy ul. Płochocińskiej 99A oraz Zarząd Spółki ACV POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku (87-800) przy ul. Witosa 3, udostępniają nieodpłatnie do publicznej wiadomości uzgodniony między łączącymi się Spółkami plan połączenia wraz z załącznikami.
Możesz pobrać plan połączenia, po kliknięciu w poniższy link
https://www.atlantic-polska.pl/wp-content/uploads/2022/03/PLAN-FUZJI.pdf
You can download merger plan after click on the link
https://www.atlantic-polska.pl/wp-content/uploads/2022/03/MERGER-PLAN.pdf
Szanowni Partnerzy,
Pragniemy Państwa poinformować, że obecna kryzysowa sytuacja na Ukrainie spowodowała zawieszenie produkcji w naszych zakładach produkcyjnych.
Sytuacja ta ma również wpływ na logistykę poprzez obustronne zatrzymanie ruchu drogowego towarów z Ukrainą.
Pragnę zapewnić, że podejmujemy szereg działań, aby zminimalizować ich negatywny wpływ na działalność operacyjną.
Musimy być jednak wspólnie świadomi, że bezprecedensowy charakter zdarzeń może prowadzić do dynamiki, którą trudno będzie w pełni kontrolować.
Serdecznie prosimy o Państwa wyrozumiałość w tej trudnej, miejmy nadzieję przejściowej sytuacji.
Atlantic TEAM
Szanowni Klienci,
Miło nam poinformować, że jest już dostępny najnowszy model elektrycznego ogrzewacza wody CUBE 2 Wi-Fi .
Jest łatwy i szybki w montażu oraz przygotowany do współpracy z różnymi gatunkami wody, nawet najbardziej agresywnymi.
Został wyposażony w nowy, elektroniczny panel sterowania.
Dzięki aplikacji COZYTOUCH można sterować pracą ogrzewacza z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Szanowni Klienci,
Miło nam poinformować , że jest już dostępny nowy model termodynamicznego ogrzewacza wody.
Wysokowydajne, naścienne urządzenie pozwala obniżyć zużycie energii nawet powyżej 70 % w porównaniu do klasycznego ogrzewacza wody o tej samej pojemności.
Aktualnie jest dostępny model o pojemności 100L, model o pojemności 150L będzie dostępny od marca br.
Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.
Poniżej przedstawiamy Państwu harmonogram pracy naszego biura w okresie świąteczno-noworocznym:
W dniu 23 grudnia br. – ostatni dzień przyjmowania zamówień
W dniu 24 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,
W dniu 27 grudnia br. – ostatni dzień wystawiania dokumentów sprzedażowych
W dniu 31 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,
W dniach 3-11 stycznia 2022 r. – nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja),
W dniach 6-7 stycznia 2022 r. – nasze biuro będzie nieczynne,
W dniu 12 stycznia 2022 r. – rozpoczęcie sprzedaży
Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy
Szanowni Klienci ,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 11-12 listopada 2021 nasze biuro będzie nieczynne.
Pracownik Działu Techniczno-Serwisowego
Zakres obowiązków:
– Obsługa zgłoszeń serwisowych i związanej z nimi dokumentacji,
– Ekspertyza części zamiennych,
– Budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
– Kontrola terminowej realizacji procesu reklamacji,
– Prowadzenie szkoleń techniczno-handlowych,
– Wsparcie dla magazynu (załadunek oraz wyładunek; kompletacja wysyłek).
Oczekiwane kwalifikacje:
– Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
– Umiejętność odczytywania dokumentacji technicznej,
– Praca na podobnym stanowisku, lub minimum 3-letnie doświadczenie pracy w terenie,
– Znajomość techniki grzewczej, elektrycznej oraz automatyki,
– Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy,
– Obsługa wózka widłowego (dodatkowy atut),
– Znajomość obsługi programu CAD (dodatkowy atut),
– Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)
Oferujemy:
– Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
– Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy,
– Kurs nauki języka angielskiego,
– Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
– Niezbędne narzędzia pracy.
Miejsce pracy: Warszawa
Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@atlantic-polska.pl
Kierownik Działu Techniczno-Serwisowego
Zakres obowiązków:
Oczekiwane kwalifikacje:
Oferujemy:
Miejsce pracy: Warszawa
Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@atlantic-polska.pl
Szanowni Klienci ,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 3-4 czerwca 2021 nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Klienci,
Miło nam poinformować, że jest już dostępny w naszej ofercie nowy model elektrycznego ogrzewacza wody CUBE Wi-Fi o pojemności 75, 100 lub 150 L.
Jest łatwy i szybki w montażu oraz przygotowany do współpracy z różnymi gatunkami wody, nawet najbardziej agresywnymi.
Dzięki aplikacji COZYTOUCH można sterować pracą ogrzewacza z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Szanowni Klienci ,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 1-4 maja 2021 nasze biuro będzie nieczynne.
Od kandydatów na Przedstawiciela Handlowego ds. Energii Odnawialnych– w regionie Polski Południowej oczekujemy:
Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@atlantic-polska.pl
Szanowni Klienci,
Informujemy, że w związku z wykryciem błędu w karcie katalogowej produktu ,
nastąpiła weryfikacja opisu i aktualizacja danych.
Zapraszamy do pobrania zaktualizowanej wersji katalogu na 2021 rok.
Przepraszamy za utrudnienia i życzymy miłej lektury.
Szanowni Klienci,
Z powodu zmasowanego ataku hakerskiego na naszą sieć informatyczną, zmuszeni jesteśmy wstrzymać wszelkie prace z wykorzystaniem aplikacji i programów sieciowych .
Niestety w okresie tym nie będzie możliwe wystawianie wszelkich dokumentów sprzedażowych, magazynowych i serwisowych oraz mogą występować utrudnienia w działaniu aplikacji , aż do momentu usunięcia zagrożenia.
Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
Poniżej przedstawiamy Państwu harmonogram pracy naszego biura w okresie świąteczno-noworocznym:
W dniu 24 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,
W dniu 28 grudnia br. do godziny 12:00 – ostatni dzień przyjmowania zamówień
W dniu 30 grudnia br. – ostatni dzień wystawiania dokumentów sprzedażowych
W dniu 31 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,
W dniach 4-13 stycznia 2021 r. – nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja),
W dniu 14 stycznia 2021 r. – rozpoczęcie sprzedaży
Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy
Z przyjemnością pragnę poinformować Państwa, iż z dniem 1-go listopada br. wprowadzamy do sprzedaży kolejną gamę pomp ciepła Atlantic Alfea.
Wprowadzenie nowej gamy spowodowane jest faktem, że nasza firma zgodnie z wymogami UE pragnie jak najszybciej dystrybuować urządzenia zasilane bardziej przyjaznym dla środowiska naturalnego gazem R32.
Dzięki zastosowaniu gazu R32 nasze urządzenia nie tylko będą bardziej EKO, ale będą również bardziej efektywne i ekonomiczne.
Nowa rodzina produktów przedstawia się następująco:
Alfea EXTENSA AI R32 – 5kW, 6kW, 8kW,
Alfea EXTENSA AI R32 Duo – 5kW, 6kW, 8kW.
Jesteśmy dopiero na początku procesu wprowadzania nowych urządzeń do naszej oferty.
O kolejnych urządzeniach będziemy Państwa informować w miarę sukcesywnie.
Na razie działamy z cennika i karty katalogowej.
Szanowni Klienci ,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 10-11 czerwca 2020 nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Klienci,
W czerwcu ruszamy z wyprzedażą…rabaty do 90 %, ograniczone ilości…szczegóły u przedstawicieli handlowych
Szanowni Klienci ,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 1-2-3 maja 2020 nasze biuro będzie nieczynne.
Drogi Kliencie,
W chwili obecnej mamy do czynienia z sytuacją całkowicie wyjątkową.
W tym okresie niepewności, naszym najwyższym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa samym sobie oraz możliwie wszystkim dokoła w celu zatrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Utrzymanie optymalnej obsługi świadczonej przez nas Państwu będzie w tym okresie uzależnione od wielu czynników.
Firmy transportowe, centra logistyczne czy nawet nasi Klienci końcowi ograniczają swoją aktywność zawodową i nie tylko.
Staramy się zachować naszą działalność na w miarę normalnym poziomie, maksymalnie przenosząc jej ciężar w zacisza domowe do pracy zdalnej.
Liczymy na Państwa zrozumienie w tej kwestii.
Od kandydata na stanowisk Kierownika/Szefa Działu Techniczno-Serwisowego oczekujemy:
Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: polska.info@acv.com.
Od kandydatów na Przedstawiciela Techniczno-Handlowego – w regionie Poznań lub Wrocław oczekujemy
Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: polska.info@acv.com.
Szanowni Państwo,
Życzymy aby rok 2020 był okresem pełnym sukcesów w życiu prywatnym i zawodowym,
oraz by przyniósł Wam sporo radości i zadowolenia.
Szanowni Państwo,
Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia życzymy chwil pełnych radości spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół.
Ostanie zamówienia będziemy przyjmowali w dniu 20 grudnia br. do godz. 12.00, z dostawą w dniu 23 grudnia br.
W dniach 24-25-26-27 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,
W dniach 30 -31 grudnia br. – nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja),
W dniach 2-3 stycznia 2020 r .– nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja),
W dniu 6 stycznia 2020 r. – nasze biuro będzie nieczynne,
W dniach 7-8 stycznia 2020 r. – nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja).
Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy
Szanowni Klienci,
Informujemy, że w dniach 15-16 sierpnia b.r. nasze biuro będzie nieczynne.
Zamówienia złożone w dniu 14 czerwca do godziny 12:00 będą realizowane z dostawą na 19 czerwca.
Zaspokoi potrzeby tych, którzy oczekują szybkiego wzrostu temperatury, jednorodnego i stałego ciepła oraz powietrza dobrej jakości.
Dzięki promieniującej płycie ciepło rozprzestrzenia się w wielu kierunkach i daje wrażenie zbliżone charakterem do promieniowania słonecznego. Stanowi idealne rozwiązanie dla wysokich pomieszczeń o dużej kubaturze.
Dzięki systemowi ASP stanowi doskonałe rozwiązanie dla alergików i astmatyków.
To nowy produkt już dostępny w naszej ofercie.
Szanowni Klienci,
Informujemy, że w dniach 17-18 oraz 20-21 czerwca b.r. nasze biuro będzie nieczynne.
Zamówienia złożone w dniu 17-18 oraz 19 czerwca do godziny 10:00 będą realizowane z dostawą na 24 czerwca.
Szanowni Klienci,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować,
że w dniu 7 czerwca (piątek) nasze biuro będzie nieczynne .
Niewielka głębokość, możliwość montażu w pionie lub poziomie oraz ekonomia pracy sprawią, że zapragniesz go mieć u siebie w domu.
To nasz nowy produkt już dostępny w ofercie.
Szanowni Klienci,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować,
że w dniach 1-3 maja 2019 nasze biuro będzie nieczynne .
Życzymy miłego weekendu.
Szanowny Dystrybutorze,
Nadchodzi wielkimi krokami sezon OGRÓDKÓW DZIAŁKOWYCH.
Mamy więc przyjemność zaproponować Ci promocyjny zakup elektrycznych ogrzewaczy wody z gamy VERTIGO.
Rabat na zakup tych urządzeń wynosi aż 60%.
Możesz połączyć to zamówienie z zakupem elektrycznej suszarki łazienkowej model 2012 CHROM.
Na jej zakup oferujemy promocyjny rabat w wysokości 50%.
Szczegóły promocji przekażą Tobie nasi przedstawiciele w terenie.
PAMIĘTAJ !!!
Ilość urządzeń biorących udział w promocji jest OGRANICZONA.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2019 rok (2 edycja) .
Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.
Zapraszamy do obejrzenia filmu.
Jeśli jesteś zainteresowany pracą przedstawiciela handlowego na terenie Polski północnej,
masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w tym zakresie,
to jesteś osobą, której szukamy.
Napisz do nas i prześlij swoje CV na adres rekrutacja@atlantic-polska.pl .
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go kwietnia 2019 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny , gdzie znajdą Państwo kilka zupełnie nowych produktów .
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2019 rok .
Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.
Szanowni Klienci,
Niniejszym pragniemy Państwu przekazać harmonogram pracy naszego biura na przełomie roku 2018/2019 :
21 grudnia 2018 – przyjmujemy ostatnie zamówienia zakupowe z realizacją dostawy na dzień 27-28 grudnia,
24-25-26 grudnia 2018 – biuro nieczynne,
31 grudnia 2018 – biuro nieczynne,
1 stycznia 2019 – biuro nieczynne,
2,3,4 stycznia 2019 – brak sprzedaży, inwentaryzacja,
7,8 stycznia 2019 – brak sprzedaży, inwentaryzacja,
Za wszelkie niedogodności wynikające z powyższego harmonogramu pracy, serdecznie przepraszamy.
Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że od dziś jesteśmy na Twitterze .
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 12 listopada nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 listopada nasze biuro będzie nieczynne.
Groupe Atlantic przejęło firmę ACV International, wynalazcę i producenta rewolucyjnej technologii Tank-in-Tank oraz technologii spalania Fire-Tube.
ACV od 1922 roku projektuje, produkuje i dystrybuuje rozwiązania techniczne dla budownictwa mieszkaniowego, komercyjnego i indywidualnego z zakresu ciepłej wody oraz ogrzewania.
Nabycie obejmuje cały zakres działalności, fabryk oraz marki własnej belgijskiej firmy ACV International
Pierre-Louis Francois, CEO Groupe Atlantic oświadczył; „Przejęcie ACV to ważny krok w naszej strategii tworzenia i dostarczania produktów i usług na rynek, które poprawiają jakość życia ludzi i pomagają osiągnąć sukces naszego klienta. Rozwijaliśmy naszą firmę poprzez ciągłe poszerzanie naszych umiejętności i dziedzin wiedzy. Dziś, po przejęciu ACV, rozszerzamy i umacniamy naszą pozycję na globalnym rynku ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na całym świecie. „Pierre-Louis Francois dodał:” Wierzę, że globalna obecność ACV i zorientowane na rozwiązania podejście do produktów inżynieryjnych dla klientów jest spójne z filozofią Groupe Atlantic.”
Sjacco van de Sande (Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ACV International) oraz Przemysław Dembowski (Dyrektor Zarządzający ACV Polska), „Dzięki temu przejęciu przez Groupe Atlantic, nie tylko zabezpieczamy naszą silną pozycję marki, ale także rozszerzamy portfolio produktów i marek, dzięki czemu możemy się rozwijać dalej. Jestem przekonany, że wspólnie z Groupe Atlantic mamy moc budowania silnej i zrównoważonej przyszłości.”
JEDNA WIZJA. JEDEN ZESPÓŁ. JEDNA DOSKONAŁOŚĆ.
Aby uzyskać więcej informacji na temat ACV lub tego nabycia, prosimy o kontakt:
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go października 2018 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny , gdzie znajdą Państwo kilka zupełnie nowych produktów .
Szanowni Klienci,
W związku z inwentaryzacją w dniach 30-31 sierpnia i 3 września nasz magazyn będzie nieczynny.
Jednocześnie informujemy, że ostatnie zamówienia przyjmujemy do wtorku 28 sierpnia z realizacją od środy 29 sierpnia.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniach 15-16-17 sierpnia nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż począwszy od dnia 25-go maja 2018 roku, na postawie przepisów Unii Europejskiej dotyczących ochrony danych osobowych wprowadzonych pod nazwą RODO, zobowiązani jesteśmy poinformować, że jesteśmy Administratorem Państwa danych osobowych, które będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do wykonywania naszej działalności gospodarczej oraz wykonania postanowień umowy, której jest Pani/Pan stroną.
Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści tych danych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia w całości.
Wszelkie informacje lub pytania dotyczące tej kwestii proszę kierować na adres e-mail : rodo@atlantic-polska.pl
Dziękujemy!
ATLANTIC TEAM
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniach 31 maja i 1 czerwca nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniach od 30 kwietna do 4 maja nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2018 rok .
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go lutego 2018 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny.W nowym cenniku znajdą Państwo kilka zupełnie nowych produktów, oraz produkty dobrze znane, które zostały poddane pewnym modyfikacjom technicznym zgodnie z zaleceniami nowych Dyrektyw Unijnych obowiązujących nas z dniem 2-go stycznia 2018r.
Szanowni Klienci,
Poniżej przedstawiamy Państwu harmonogram pracy naszego biura w okresie przedświąteczno-noworocznym :
-20 XII 2017 – ostatni dzień przyjmowania zamówień,
-22 XII 2017 – ostatni dzień wystawiania dokumentów sprzedażowych,
-27 XII 2017-05 I 2018 – inwentaryzacja stanów magazynowych,
-08 I 2018 – ruszamy ze sprzedażą.
Szanowni Dystrybutorzy,
Uprzejmie informujemy , że w dniach 7 i 8 września 2017 nasze biuro będzie nieczynne .
Szanowni Dystrybutorzy,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniu 14 sierpnia 2017 nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Dystrybutorzy,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 15-16 czerwca 2017 nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Dystrybutorzy,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować , że zmienia się adres naszego magazynu głównego.
W związku z tym dzień 16 maja br. jest ostatnim dniem przyjmowania zamówień z realizacją dostaw na 17 maja br.
W dniach 18 i 19 maja magazyn główny będzie nieczynny.
Szanowni Dystrybutorzy,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 1-2-3 maja 2017 nasze biuro będzie nieczynne.
Jeśli jesteś zainteresowany pracą w dziale technicznym,
masz doświadczenie w obsłudze pomp ciepła oraz kotłów gazowych,
to jesteś osobą, której szukamy.
Napisz do nas i prześlij swoje CV na adres rekrutacja@atlantic-polska.pl .
Owoc poszukiwań absolutnego piękna i komfortu. Wyróżniający się design z delikatnym podświetleniem ledowym w stylu ZEN w połączeniu z wysokiej jakości zestawem głośników oraz możliwością sterowania przy pomocy smartfona lub tabletu. Nowy produkt w naszej ofercie dostępny od stycznia br.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2017 rok .
Szanowni Dystrybutorzy,
Przygotowaliśmy dla Was mega wyprzedaż . Promocja dotyczy zamówień złożonych w piątek 23.12.2016 .
Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi przedstawiciele handlowi .
Szanowni Dystrybutorzy,
Niniejszym pragniemy Państwu przekazać harmonogram pracy naszego biura na przełomie roku 2016/2017:
27 grudzień 2016 – przyjmujemy ostatnie zamówienia zakupowe.
28 grudzień 2016 – wystawiamy ostatnie faktury i realizujemy zamówienia.
2,3,4,5,6 styczeń 2017 – biuro będzie nieczynne.
12 styczeń 2017 – przyjmujemy pierwsze zamówienia zakupowe w nowym roku.
Za wszelkie niedogodności wynikające z powyższego harmonogramu pracy, serdecznie przepraszamy.
Szanowni Dystrybutorzy,
Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniu 31 października 2016 nasze biuro będzie nieczynne.
Szanowni Dystrybutorzy,
Przygotowaliśmy dla Was ofertę promocyjną na płaskie ogrzewacze wody VERTIGO i suszarki w wersji wodnej 2012.
Zachęcamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi , którzy przekażą szczegóły promocji .
Z dniem 1 lipca br wprowadzamy do obrotu nowy cennik i katalog produktów.
Wszystkich chętnych zapraszamy na bezpłatne szkolenia techniczne i handlowe organizowane w naszym ośrodku szkoleniowym, gdzie wykwalifikowani eksperci z pasją przekażą swą wiedzę o naszych produktach.
Zainteresowanych organizacją szkoleń technicznych lub handlowych na terenie kraju, prosimy o kontakt z odpowiednim przedstawicielem handlowym z danego rejonu.
Rewolucja w sterowaniu komfortem.
Prosta i intuicyjna aplikacja mobilna na miarę Twoich potrzeb.
W naszej ofercie dostępna już od MARCA br.
Zapraszamy wszystkich naszych instalatorów na 5. edycję targów sieci handlowej SBS, na której zobaczysz prezentację na żywo naszych produktów:
– pompa ciepła typu woda-powietrze EXTENSA+ 5 kW,
– pompa ciepła do c.w.u. EXPLORER+,
– grzejnik rewersyjny do pompy ciepła PANAMA 500 i wiele innych.
Drogi Instalatorze,
Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy naszą nową superpromocję, która objęła zakresem cały typoszereg pomp ciepła marki ATLANTIC. Zachęcamy do odwiedzenia naszych dystrybutorów lub kontaktu telefonicznego z naszymi przedstawicielami handlowymi, którzy bardzo chętnie przekażą szczegóły oraz wszelkie niezbędne informacje dotyczące tej akcji.
Przypominamy, że ilość urządzeń biorących udział w akcji promocyjnej jest ograniczona, dlatego gorąco zachęcamy do wzięcia w niej udziału.