Tym adresem chcesz się podzielić

    Adresat (wymagane)

    Twoje imię (wymagane)

    Twój e-mail (wymagane)

    Komentarz

    25.04.2023

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    Informujemy, że w dniach 1-5 maja 2023 nasze biuro będzie nieczynne.

    01.02.2023

    Duplikat karty gwarancyjnej

    Szanowni Klienci,

     

    Informujemy, iż od dnia 1 lutego 2023 roku, wystawienie duplikatu karty gwarancyjnej będzie usługą odpłatną. Kwota za duplikat karty gwarancyjnej wynosi 500,00 zł netto.

     

    Przypominamy, iż każdorazowo nasza firma dostarcza do dystrybucji urządzenie wraz z kartą gwarancyjną. W przypadku gdy do urządzenia nie jest dodana karta gwarancyjna, prosimy o kontakt bezpośredni ze Sprzedawcą/Dystrybutorem.

     

    GROUPE ATLANTIC Polska team

    10.10.2022

    Oferta pracy

    Pracownik Działu Techniczno-Serwisowego

    Zakres obowiązków:

    – Obsługa zgłoszeń serwisowych i związanej z nimi dokumentacji,

    – Ekspertyza części zamiennych,

    – Budowanie pozytywnych relacji z Klientami,

    – Kontrola terminowej realizacji procesu reklamacji,

    – Prowadzenie szkoleń techniczno-handlowych,

    – Wsparcie dla magazynu (załadunek oraz wyładunek; kompletacja wysyłek).

    Oczekiwane kwalifikacje:

    – Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,

    – Umiejętność odczytywania dokumentacji technicznej,

    – Praca na podobnym stanowisku, lub minimum 3-letnie doświadczenie pracy w terenie,

    – Znajomość techniki grzewczej, elektrycznej oraz automatyki,

    – Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy,

    – Znajomość obsługi programu CAD (dodatkowy atut),

    – Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)

    Oferujemy:

    – Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

    – Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy,

    – Kurs nauki języka angielskiego,

    – Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,

    – Niezbędne narzędzia pracy.

     

    Miejsce pracy: Warszawa

    Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@atlantic-polska.pl 

    22.09.2022

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    Informujemy, że w dniach 28-30 września 2022 nasze biuro będzie nieczynne.

    10.08.2022

    Nowy cennik obowiązujący od września 2022

    Szanowni Klienci,

    Informujemy, iż od września 2022 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny , który jest już do pobrania na naszej stronie internetowej

    01.07.2022

    Wakacje

    Szanowni Państwo,

    Na czas wakacji życzymy wszystkim dużo słońca… lub cienia, pysznego jedzenia,

    pięknych widoków, wspaniałych podróży oraz odpoczynku dla ciała i relaksu dla duszy.

    01.07.2022

    Nowy katalog 2022 edycja 2

    Szanowni Klienci,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny do pobrania nowy katalog na 2022 rok edycja 2.

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.

    13.06.2022

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    Informujemy, że w dniach 16-19 czerwca 2022 nasze biuro będzie nieczynne.

    04.05.2022

    Połączenie Spółek

    Informujemy, że w dniu 4 maja 2022 r. doszło do połączenia spółki „ATLANTIC POLSKA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie KRS 0000011295 ze spółką ACV POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku KRS  0000091163 w trybie uproszczonym określonym w art. 492 § 1 pkt 1) w związku z art. 516 § 6 Kodeksu spółek handlowych, tj. poprzez przeniesienie całego majątku ACV POLSKA Sp. z o.o. na ATLANTIC POLSKA Sp. z o.o. (łączenie się przez przejęcie).

    W wyniku połączenia z dniem 4 maja 2022 roku spółka przejmująca „ATLANTIC POLSKA” Sp. z o.o. przyjęła nową nazwę i odtąd będzie prowadzić działalność pod firmą:

    GROUPE ATLANTIC POLSKA Sp. z o.o.

    Siedziba Spółki, numery KRS, NIP, REGON oraz działalność przeważająca spółki przejmującej nie uległy zmianie. W wyniku połączenia spółka ACV POLSKA Sp. z o.o. zostanie wykreślona z Krajowego Rejestru Sądowego.

    Pełna informacja do pobrania po kliknięciu w poniższy link:

    https://www.atlantic-polska.pl/wp-content/uploads/2022/05/FUZJA-pismo-2022-5-04.2.pdf

    15.04.2022

    Życzenia

    Szanowni Państwo,

    Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy chwil pełnych nadziei i miłości spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół.

    11.04.2022

    Nowy cennik obowiązujący od maja 2022

    Szanowni Klienci,

    Informujemy, iż od maja 2022 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny , który jest już do pobrania na naszej stronie internetowej:

    01.03.2022

    Plan połączenia Spółek

    Zarząd Spółki ATLANTIC POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-044) przy ul. Płochocińskiej 99A oraz Zarząd Spółki ACV POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku (87-800) przy ul. Witosa 3, udostępniają nieodpłatnie do publicznej wiadomości uzgodniony między łączącymi się Spółkami plan połączenia wraz z załącznikami.

    Możesz pobrać plan połączenia, po kliknięciu w poniższy link

    https://www.atlantic-polska.pl/wp-content/uploads/2022/03/PLAN-FUZJI.pdf

    You can download merger plan after click on the link

    https://www.atlantic-polska.pl/wp-content/uploads/2022/03/MERGER-PLAN.pdf

    28.02.2022

    Ukraina

    Szanowni Partnerzy,

    Pragniemy Państwa poinformować, że obecna kryzysowa sytuacja na Ukrainie spowodowała zawieszenie produkcji w naszych zakładach produkcyjnych.

    Sytuacja ta ma również wpływ na logistykę poprzez obustronne zatrzymanie ruchu drogowego towarów z Ukrainą.

    Pragnę zapewnić, że podejmujemy szereg działań, aby zminimalizować ich negatywny wpływ na działalność operacyjną.

    Musimy być jednak wspólnie świadomi, że bezprecedensowy charakter zdarzeń może prowadzić do dynamiki, którą trudno będzie w pełni kontrolować.

    Serdecznie prosimy o Państwa wyrozumiałość w tej trudnej, miejmy nadzieję przejściowej sytuacji.

    Atlantic TEAM

    18.02.2022

    CUBE 2 WiFi

    Szanowni Klienci,

    Miło nam poinformować, że jest już dostępny najnowszy model elektrycznego ogrzewacza wody CUBE 2 Wi-Fi .

    Jest łatwy i szybki w montażu oraz przygotowany do współpracy z różnymi gatunkami wody, nawet najbardziej agresywnymi.

    Został wyposażony w nowy, elektroniczny panel sterowania.

    Dzięki aplikacji COZYTOUCH można sterować pracą ogrzewacza z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

    02.02.2022

    CALYPSO

    Szanowni Klienci,

    Miło nam poinformować , że jest już dostępny nowy model termodynamicznego ogrzewacza wody.

    Wysokowydajne, naścienne urządzenie pozwala obniżyć zużycie energii nawet powyżej 70 % w porównaniu do klasycznego ogrzewacza wody o tej samej pojemności.

    Aktualnie jest dostępny model o pojemności 100L, model o pojemności 150L będzie dostępny od marca br.

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.

     

     

    10.01.2022

    Nowy katalog 2022

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny do pobrania katalog  produktów na 2022 rok.

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.

    20.12.2021

    Terminarz pracy biura

    Poniżej przedstawiamy Państwu harmonogram pracy naszego biura w okresie świąteczno-noworocznym:

    W dniu 23 grudnia br. – ostatni dzień przyjmowania zamówień

    W dniu 24 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,

    W dniu 27 grudnia br. – ostatni dzień wystawiania dokumentów sprzedażowych

    W dniu 31 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,

    W dniach 3-11 stycznia  2022 r. – nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja),

    W dniach  6-7 stycznia 2022 r. – nasze biuro będzie nieczynne,

    W dniu 12 stycznia 2022 r. – rozpoczęcie sprzedaży

    Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy

    10.12.2021

    Nowy cennik

    Szanowni Klienci,
    Informujemy, iż z dniem 1-go stycznia 2022 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny , który jest już do pobrania na naszej stronie internetowej:

    08.11.2021

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci ,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 11-12 listopada 2021 nasze biuro będzie nieczynne.

    01.09.2021

    F120

    Szanowni Klienci,

    Miło nam poinformować ,że jest już dostępny w naszej ofercie nowy model konwektora elektrycznego F120.

    Zaawansowane funkcje termostatu, podtrzymanie pamięci programatora (30min) oraz uniwersalny design  to tylko niektóre z zalet tego naściennego modelu.

     

    28.07.2021

    Oferta Pracy

    Pracownik Działu Techniczno-Serwisowego

    Zakres obowiązków:

    – Obsługa zgłoszeń serwisowych i związanej z nimi dokumentacji,

    – Ekspertyza części zamiennych,

    – Budowanie pozytywnych relacji z Klientami,

    – Kontrola terminowej realizacji procesu reklamacji,

    – Prowadzenie szkoleń techniczno-handlowych,

    – Wsparcie dla magazynu (załadunek oraz wyładunek; kompletacja wysyłek).

    Oczekiwane kwalifikacje:

    – Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,

    – Umiejętność odczytywania dokumentacji technicznej,

    – Praca na podobnym stanowisku, lub minimum 3-letnie doświadczenie pracy w terenie,

    – Znajomość techniki grzewczej, elektrycznej oraz automatyki,

    – Samodzielność i umiejętność efektywnej organizacji pracy,

    – Obsługa wózka widłowego (dodatkowy atut),

    – Znajomość obsługi programu CAD (dodatkowy atut),

    – Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)

    Oferujemy:

    – Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

    – Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy,

    – Kurs nauki języka angielskiego,

    – Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,

    – Niezbędne narzędzia pracy.

     

    Miejsce pracy: Warszawa

    Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@atlantic-polska.pl 

    28.07.2021

    Oferta Pracy

    Kierownik Działu Techniczno-Serwisowego

    Zakres obowiązków:

    • -Umiejętność odczytywania dokumentacji technicznej
    • -Zdolność do kierowania podległym zespołem. Organizowanie i kontrolowanie jego pracy
    • -Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
    • -Kontrola terminowej realizacji procesu reklamacji
    • -Prowadzenie szkoleń techniczno-handlowych
    • -Tworzenie budżetu oraz dbanie o jego realizację zgodnie z założeniami
    • -Dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi Klientów

    Oczekiwane kwalifikacje:

    • -Wykształcenie średnie zawodowe
    • -Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)
    • -Znajomość obsługi programu CAD (dodatkowy atut)
    • -Praca na podobnym stanowisku (kierownik/szef działu techniczno-serwisowego)  lub minimum 5 letni staż pracy w terenie
    • -Znajomość techniki grzewczej, elektrycznej oraz automatyki – min. 5 letni staż w branży

    Oferujemy:

    • -Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • -Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy,
    • -Kurs nauki języka angielskiego,
    • -Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
    • -Niezbędne narzędzia pracy.

     

    Miejsce pracy: Warszawa

    Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@atlantic-polska.pl 

    15.07.2021

    Nowy cennik

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go sierpnia 2021 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny, gdzie znajda Państwo nowe produkty dostępne od 15 sierpnia br.

    31.05.2021

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci ,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 3-4 czerwca 2021 nasze biuro będzie nieczynne.

    26.05.2021

    Dzień Matki

    W tak pięknym dniu, jakim jest Dzień Matki,
    pragniemy złożyć najlepsze życzenia i wyrazy wdzięczności wszystkim Mamom.
    21.05.2021

    CUBE WiFi

    Szanowni Klienci,

    Miło nam poinformować, że jest już dostępny w naszej ofercie nowy model elektrycznego ogrzewacza wody CUBE Wi-Fi  o pojemności 75, 100 lub 150 L.

    Jest łatwy i szybki w montażu oraz przygotowany do współpracy z różnymi gatunkami wody, nawet najbardziej agresywnymi.

    Dzięki aplikacji COZYTOUCH można sterować pracą ogrzewacza z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

    29.04.2021

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci ,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 1-4 maja 2021 nasze biuro będzie nieczynne.

    01.04.2021

    Oferta Pracy

    Od kandydatów na Przedstawiciela Handlowego ds. Energii Odnawialnych– w regionie Polski Południowej oczekujemy:

    • – Co najmniej trzyletni staż na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży OZE
    • – Znajomość rynku branży odnawialnych  źródeł energii
    • – Pozyskiwanie nowych  i obsługa dotychczasowych Klientów
    • – Współpraca z biurami projektowymi
    • – Współpraca z instalatorami
    • – Doradztwo techniczne z zakresu urządzeń grzewczych, pomp ciepła
    • – Realizowanie planów sprzedażowych
    • – Budowanie długotrwałych relacji z Klientami

    Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@atlantic-polska.pl 

    31.03.2021

    Nowy Katalog

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępna do pobrania druga edycja  katalogu  produktów na 2021 rok.

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.

    19.03.2021

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    Z uwagi na zaistniałą sytuację i zmianę systemu pracy na zdalną informujemy ,że w dniach 19-30 marca br. mogą wystąpić opóźnienia w realizacji zamówień i wysyłce towaru.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    01.03.2021

    Nowy cennik

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go kwietnia 2021 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny , który jest już dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce POBIERZ .

    20.01.2021

    Aktualizacja Katalogu na 2021 rok

    Szanowni Klienci,

    Informujemy, że w związku z wykryciem błędu w karcie katalogowej produktu ,

    nastąpiła weryfikacja opisu i aktualizacja danych.

    Zapraszamy do pobrania zaktualizowanej wersji katalogu na 2021 rok.

    Przepraszamy za utrudnienia i życzymy miłej lektury.

    01.01.2021

    Nowy cennik

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go stycznia 2021 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny, gdzie znajda Państwo nowe produkty dostępne od marca br.

    01.01.2021

    Nowy Katalog

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2021 rok.

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.

    02.12.2020

    Awaria sieci informatycznej

    Szanowni Klienci,

    Z powodu  zmasowanego ataku hakerskiego na naszą sieć informatyczną, zmuszeni jesteśmy wstrzymać wszelkie prace z wykorzystaniem  aplikacji i programów sieciowych .

    Niestety w okresie tym nie będzie możliwe wystawianie wszelkich dokumentów sprzedażowych, magazynowych i serwisowych  oraz mogą występować utrudnienia w działaniu aplikacji , aż do momentu usunięcia zagrożenia.

    Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

    01.12.2020

    Terminarz pracy biura

    Poniżej przedstawiamy Państwu harmonogram pracy naszego biura w okresie świąteczno-noworocznym:

    W dniu 24 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,

    W dniu 28 grudnia br. do godziny 12:00 – ostatni dzień przyjmowania zamówień

    W dniu 30 grudnia br. – ostatni dzień wystawiania dokumentów sprzedażowych

    W dniu 31 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,

    W dniach 4-13 stycznia  2021 r. – nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja),

    W dniu 14 stycznia 2021 r. – rozpoczęcie sprzedaży

    Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy

    30.07.2020

    EXTENSA AI R32

    Z przyjemnością pragnę poinformować Państwa, iż z dniem 1-go listopada br. wprowadzamy do sprzedaży kolejną gamę pomp ciepła Atlantic Alfea.

    Wprowadzenie nowej gamy spowodowane jest faktem, że nasza firma zgodnie z wymogami UE pragnie jak najszybciej dystrybuować urządzenia zasilane bardziej przyjaznym dla środowiska naturalnego gazem R32.

    Dzięki zastosowaniu gazu R32 nasze urządzenia nie tylko będą bardziej EKO, ale będą również bardziej efektywne i ekonomiczne.

    Nowa rodzina produktów przedstawia się następująco:

    Alfea EXTENSA AI R32 – 5kW, 6kW, 8kW,

    Alfea EXTENSA AI R32 Duo – 5kW, 6kW, 8kW.

    Jesteśmy dopiero na początku procesu wprowadzania nowych urządzeń do naszej oferty.

    O kolejnych urządzeniach będziemy Państwa informować w miarę sukcesywnie.

    Na razie działamy z cennika i karty katalogowej.

    10.06.2020

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci ,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 10-11 czerwca 2020 nasze biuro będzie nieczynne.

    08.06.2020

    2012 ANTHRACITE

    Szanowni Klienci,

    Miło nam poinformować ,że jest już dostępny w ofercie nowy model elektrycznej suszarki łazienkowej 2012 ANTHRACITE o mocy 3oo lub 500 W.

    29.05.2020

    Czerwcowa wyprzedaż

    Szanowni Klienci,
    W czerwcu ruszamy z wyprzedażą…rabaty do 90 %, ograniczone ilości…szczegóły u przedstawicieli handlowych

    30.04.2020

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci ,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 1-2-3 maja 2020 nasze biuro będzie nieczynne.

     

     

    18.03.2020

    Praca w okresie zagrożenia koronawirusem

    Drogi Kliencie,

    W chwili obecnej mamy do czynienia z sytuacją całkowicie wyjątkową.

    W tym okresie niepewności, naszym najwyższym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa samym sobie oraz możliwie wszystkim dokoła w celu zatrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa.

    Utrzymanie optymalnej obsługi świadczonej przez nas Państwu będzie w tym okresie uzależnione od wielu czynników.

    Firmy transportowe, centra logistyczne czy nawet nasi Klienci końcowi ograniczają swoją aktywność zawodową i nie tylko.

    Staramy się zachować naszą działalność na w miarę normalnym poziomie, maksymalnie przenosząc jej ciężar w zacisza domowe do pracy zdalnej.

    Liczymy na Państwa zrozumienie w tej kwestii.

    17.03.2020

    Oferta pracy

    Od kandydata na stanowisk Kierownika/Szefa Działu Techniczno-Serwisowego oczekujemy:

    • – Doświadczenia na podobnym stanowisku lub minimum 5 letni staż pracy w terenie
    • – Znajomości techniki grzewczej, elektrycznej oraz automatyki, popartej co najmniej 5 letnim stażem w branży
    • – Umiejętność odczytywania dokumentacji technicznej
    • – Zdolność do kierowania podległym zespołem. Organizowanie i kontrolowanie jego pracy
    • – Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
    • – Kontrola terminowej realizacji procesu reklamacji
    • – Prowadzenie szkoleń techniczno-handlowych
    • – Tworzenie budżetu oraz dbanie o jego realizację zgodnie z założeniami
    • – Dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi Klientów

    Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: polska.info@acv.com.

     

    17.03.2020

    Oferta pracy

    Od kandydatów na Przedstawiciela Techniczno-Handlowego – w regionie Poznań lub Wrocław oczekujemy

    • – Co najmniej trzyletni staż na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w branży grzewczej
    • – Znajomość rynku branży grzewczej
    • – Pozyskiwanie nowych  i obsługa dotychczasowych Klientów
    • – Współpraca z biurami projektowymi
    • – Współpraca z instalatorami
    • – Prowadzenie szkoleń handlowych
    • – Realizowanie planów sprzedażowych
    • – Budowanie długotrwałych relacji z Klientami

    Oferty CV prosimy przesyłać na adres e-mail: polska.info@acv.com.

    04.02.2020

    Nowy Katalog

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2020 rok.

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.

    01.01.2020

    Życzenia

    Szanowni Państwo,

    Życzymy aby rok 2020 był okresem pełnym sukcesów w życiu  prywatnym i zawodowym,

    oraz by przyniósł Wam sporo radości i zadowolenia.

    23.12.2019

    Życzenia

    Szanowni Państwo,

    Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia życzymy chwil pełnych radości spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół.

     

     

    05.12.2019

    Terminarz pracy biura

    Ostanie zamówienia będziemy przyjmowali w dniu 20 grudnia br. do godz. 12.00,  z dostawą w dniu 23 grudnia br.

     

    W dniach 24-25-26-27 grudnia br. – nasze biuro będzie nieczynne,

    W dniach 30 -31 grudnia br. – nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja),

    W dniach 2-3 stycznia 2020 r .– nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja),

    W dniu 6 stycznia 2020 r. – nasze biuro będzie nieczynne,

    W dniach 7-8 stycznia 2020 r.  – nasze biuro nie będzie prowadziło sprzedaży (inwentaryzacja).

     

    Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy

    08.08.2019

    F125

    Tradycja w nowym wydaniu.

    F125 to propozycja dla tych, którzy preferują stylowy design wzbogacony o nowe funkcje programatora.

    Nowy termostat posiada wbudowane programy dzienne P1, P2, P3 oraz dodatkową możliwość zaprogramowania ustawień według własnych preferencji.

     

     

    05.08.2019

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,
    Informujemy, że w dniach 15-16 sierpnia b.r. nasze biuro będzie nieczynne.
    Zamówienia złożone w dniu 14 czerwca do godziny 12:00 będą realizowane z dostawą na 19 czerwca.

    24.06.2019

    SOLIUS WIFI

    Zaspokoi potrzeby tych, którzy oczekują szybkiego wzrostu temperatury, jednorodnego i stałego ciepła oraz powietrza dobrej jakości.

    Dzięki promieniującej płycie ciepło rozprzestrzenia się w wielu kierunkach i daje wrażenie zbliżone charakterem do promieniowania słonecznego. Stanowi idealne rozwiązanie dla wysokich pomieszczeń o dużej kubaturze.

    Dzięki systemowi ASP stanowi doskonałe rozwiązanie dla alergików i astmatyków.

    To nowy produkt już dostępny w naszej ofercie.

    10.06.2019

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,
    Informujemy, że w dniach 17-18 oraz 20-21 czerwca b.r. nasze biuro będzie nieczynne.
    Zamówienia złożone w dniu 17-18 oraz 19 czerwca do godziny 10:00 będą realizowane z dostawą na 24 czerwca.

    03.06.2019

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować,

    że w dniu 7 czerwca (piątek) nasze biuro  będzie nieczynne .

     

    23.05.2019

    VERTIGO WI-FI

    Elektryczny ogrzewacz wody z cyfrowym sterowaniem i funkcją wi-fi. Smukły, elegancki i bardzo wydajny.

    Niewielka głębokość, możliwość montażu w pionie lub poziomie oraz ekonomia pracy sprawią, że zapragniesz go mieć u siebie w domu.

    To nasz nowy produkt już dostępny w ofercie.

     

     

    23.05.2019

    AUREA M

    Pompa ciepła typu powietrze-woda. Monoblock inny niż wszystkie.

    Przyjazna dla użytkownika oraz jego instalatora, nie wymaga konieczności obsługi czynnika chłodniczego (F-gaz).

    To nasz nowy produkt  już dostępny w naszej ofercie.

    26.04.2019

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować,

    że w dniach 1-3 maja 2019 nasze biuro  będzie nieczynne .

     

    Życzymy miłego weekendu.

    15.04.2019

    Promocja

    Szanowny Dystrybutorze,

    Nadchodzi wielkimi krokami sezon OGRÓDKÓW DZIAŁKOWYCH.

    Mamy więc przyjemność zaproponować Ci promocyjny zakup elektrycznych ogrzewaczy wody z gamy VERTIGO.

    Rabat na zakup tych urządzeń wynosi aż 60%.

    Możesz połączyć to zamówienie z zakupem elektrycznej suszarki łazienkowej model 2012 CHROM.

    Na jej zakup oferujemy promocyjny rabat w wysokości 50%.

    Szczegóły promocji przekażą Tobie nasi przedstawiciele w terenie.

    PAMIĘTAJ !!!

    Ilość urządzeń biorących udział w promocji jest OGRANICZONA.

    29.03.2019

    Nowy Katalog

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2019 rok (2 edycja) .

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.

    08.03.2019

    Jak działa pompa ciepła

    Zapraszamy do obejrzenia filmu.

     

     

    28.03.2019

    Oferta pracy

    Jeśli jesteś zainteresowany pracą przedstawiciela handlowego na terenie Polski północnej,

    masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w tym zakresie,

    to jesteś osobą, której szukamy.

    Napisz do nas i prześlij swoje CV na adres rekrutacja@atlantic-polska.pl  .

    06.03.2019

    Nowy Cennik

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go kwietnia 2019 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny , gdzie znajdą Państwo kilka zupełnie nowych produktów .

    03.01.2019

    Nowy katalog

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2019 rok .

    Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą.

    18.12.2018

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    Niniejszym pragniemy Państwu przekazać harmonogram pracy naszego biura na przełomie roku 2018/2019 :

    21 grudnia 2018 – przyjmujemy ostatnie zamówienia zakupowe z realizacją dostawy na dzień 27-28 grudnia,

    24-25-26 grudnia 2018 – biuro nieczynne,

    31 grudnia 2018 – biuro nieczynne,

    1 stycznia 2019 – biuro  nieczynne,

    2,3,4 stycznia 2019 – brak sprzedaży, inwentaryzacja,

    7,8 stycznia 2019 – brak sprzedaży, inwentaryzacja,

    Za wszelkie niedogodności wynikające z powyższego harmonogramu pracy, serdecznie przepraszamy.

    12.12.2018

    DIVALI

    Otoczy Cię łagodnym ciepłem oraz światłem.  Nowoczesny design, innowacyjne technologie zastosowane w naszym grzejniku pozwolą Ci wypełnić pomieszczenie komfortem dokładnie takim, jaki lubisz. Radiator elektryczny dostępny w naszej ofercie od stycznia 2019 roku.

    12.12.2018

    TELIA

    Nowoczesny i wyrafinowany wygląd oraz maksymalny komfort. Uniwersalne zastosowanie , intuicyjna obsługa i bardzo duża wydajność. Elektryczna suszarka łazienkowa dostępna w naszej ofercie od stycznia 2019 roku .

    12.12.2018

    2012 CHROM

    Wysuszy wszystko czego się dotknie. Nie potrzebuje zbyt wiele miejsca , by oddać to , co w niej błyszczy najbardziej. Elektryczna suszarka łazienkowa dostępna w naszej ofercie już od stycznia 2019 roku .

    08.11.2018

    Twitter

    Szanowni Klienci,

    Uprzejmie informujemy, że od dziś jesteśmy na Twitterze .

    05.11.2018

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w dniu 12 listopada nasze biuro będzie nieczynne.

    29.10.2018

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 listopada nasze biuro będzie nieczynne.

    26.10.2018

    ACV INTERNATIONAL DOŁĄCZA DO GROUPE ATLANTIC

    Groupe Atlantic przejęło firmę ACV International, wynalazcę i producenta rewolucyjnej technologii Tank-in-Tank oraz technologii spalania Fire-Tube.

    ACV od 1922 roku projektuje, produkuje i dystrybuuje rozwiązania techniczne dla budownictwa mieszkaniowego, komercyjnego i indywidualnego z zakresu ciepłej wody oraz ogrzewania.

    Nabycie obejmuje cały zakres działalności, fabryk oraz marki własnej belgijskiej firmy ACV International

    Pierre-Louis Francois, CEO Groupe Atlantic oświadczył; „Przejęcie ACV to ważny krok w naszej strategii tworzenia i dostarczania produktów i usług na rynek, które poprawiają jakość życia ludzi i pomagają osiągnąć sukces naszego klienta. Rozwijaliśmy naszą firmę poprzez ciągłe poszerzanie naszych umiejętności i dziedzin wiedzy. Dziś, po przejęciu ACV, rozszerzamy i umacniamy naszą pozycję na globalnym rynku ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na całym świecie. „Pierre-Louis Francois dodał:” Wierzę, że globalna obecność ACV i zorientowane na rozwiązania podejście do produktów inżynieryjnych dla klientów jest spójne z filozofią Groupe Atlantic.”

    Sjacco van de Sande (Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ACV International) oraz Przemysław Dembowski (Dyrektor Zarządzający ACV Polska), „Dzięki temu przejęciu przez Groupe Atlantic, nie tylko zabezpieczamy naszą silną pozycję marki, ale także rozszerzamy portfolio produktów i marek, dzięki czemu możemy się rozwijać dalej. Jestem przekonany, że wspólnie z Groupe Atlantic mamy moc budowania silnej i zrównoważonej przyszłości.”

    JEDNA WIZJA. JEDEN ZESPÓŁ. JEDNA DOSKONAŁOŚĆ.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat ACV lub tego nabycia, prosimy o kontakt:

    www.acv.com lub www.groupe-atlantic.com

    01.10.2018

    DORIS VENTILO

    Nowy design , nowy zaawansowany sterownik to nowy wymiar komfortu . Grzejnik łazienkowy dostępny od października br .

    04.09.2018

    CUBE

    Elektryczny ogrzewacz wody z cyfrowym sterowaniem. Nowoczesny design i technologie. To nasz nowy produkt dostępny od października br.

    04.09.2018

    DORIS MIXT

    Nowy design , nowy zaawansowany sterownik to nowy wymiar komfortu . Grzejnik łazienkowy dostępny od października br .

    04.09.2018

    CALYPSO SPLIT

    Inteligentny ogrzewacz wody z pompą ciepła ze współczynnikiem COP >3 . To nasz nowy produkt dostępny od października br.

    04.09.2018

    Nowy cennik

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go października 2018 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny , gdzie znajdą Państwo kilka zupełnie nowych produktów .

    21.08.2018

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    W związku z inwentaryzacją w dniach 30-31 sierpnia i  3 września nasz magazyn będzie nieczynny.

    Jednocześnie informujemy, że ostatnie zamówienia przyjmujemy do wtorku 28 sierpnia z realizacją od  środy 29 sierpnia.

     

    06.08.2018

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w dniach  15-16-17  sierpnia nasze biuro będzie nieczynne.

    24.05.2018

    RODO

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż począwszy od dnia 25-go maja 2018 roku, na postawie przepisów Unii Europejskiej dotyczących ochrony danych osobowych wprowadzonych pod nazwą RODO, zobowiązani jesteśmy poinformować, że jesteśmy Administratorem Państwa danych osobowych, które będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do wykonywania naszej działalności gospodarczej oraz wykonania postanowień umowy, której jest Pani/Pan stroną.

    Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści tych danych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia w całości.

    Wszelkie informacje lub pytania dotyczące tej kwestii proszę kierować na adres e-mail :  rodo@atlantic-polska.pl

     

    Dziękujemy!

    ATLANTIC TEAM

    21.05.2018

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w dniach  31 maja i 1 czerwca nasze biuro będzie nieczynne.

    19.04.2018

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w dniach od 30 kwietna do 4 maja nasze biuro będzie nieczynne.

    01.02.2018

    Nowy katalog

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2018 rok .

    03.01.2018

    Nowy cennik

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1-go lutego 2018 roku wprowadzamy do obrotu towarowego nowy cennik detaliczny.W nowym cenniku znajdą Państwo kilka zupełnie nowych produktów, oraz produkty dobrze znane, które zostały poddane pewnym modyfikacjom technicznym zgodnie z zaleceniami nowych Dyrektyw Unijnych obowiązujących nas z dniem 2-go stycznia 2018r.

    28.11.2017

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Klienci,

    Poniżej przedstawiamy Państwu harmonogram pracy naszego biura w okresie przedświąteczno-noworocznym :

    -20 XII 2017 – ostatni dzień przyjmowania zamówień,

    -22 XII 2017 – ostatni dzień wystawiania dokumentów sprzedażowych,

    -27 XII 2017-05 I 2018 – inwentaryzacja stanów magazynowych,

    -08 I 2018 – ruszamy ze sprzedażą.

     

    05.09.2017

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Uprzejmie informujemy , że w dniach 7 i 8 września 2017 nasze biuro będzie nieczynne .

    07.08.2017

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniu 14 sierpnia 2017 nasze biuro będzie nieczynne.

    01.08.2017

    73 rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego

    08.06.2017

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 15-16 czerwca 2017 nasze biuro będzie nieczynne.

    15.05.2017

    Zmiana adresu magazynu głównego

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować , że zmienia się adres naszego magazynu głównego.

    W związku z tym  dzień 16 maja br. jest ostatnim dniem przyjmowania zamówień z realizacją dostaw na 17 maja br.

    W dniach 18 i 19 maja magazyn główny będzie nieczynny.

    25.04.2017

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniach 1-2-3 maja 2017 nasze biuro będzie nieczynne.

    20.03.2017

    Oferta pracy

    Jeśli jesteś zainteresowany pracą w dziale technicznym,

    masz doświadczenie w obsłudze pomp ciepła oraz kotłów gazowych,

    to jesteś osobą, której szukamy.

    Napisz do nas i prześlij swoje CV na adres rekrutacja@atlantic-polska.pl  .

    07.02.2017

    MILEO

    Zasobnik ciepłej wody użytkowej z  dużym wymiennikiem spiralnym, który stanowi gwarancję zwiększonej wydajności cieplnej oraz komfortu. Nowy produkt w naszej ofercie dostępny od stycznia br.

    19.01.2017

    EGEO

    Ekonomiczny i ekologiczny, termodynamiczny ogrzewacz wody dostępny dla każdego. Daje oszczędność energii rzędu 65%. Wyposażony w funkcjonalny i prosty w obsłudze sterownik umożliwiający łatwe zarządzanie jego pracą. Nowy produkt w naszej ofercie dostępny od stycznia br.

    12.01.2017

    SENSIUM

    Owoc poszukiwań absolutnego piękna i komfortu. Wyróżniający się design z delikatnym podświetleniem ledowym w stylu ZEN w połączeniu z wysokiej jakości zestawem głośników oraz możliwością sterowania przy pomocy smartfona lub tabletu. Nowy produkt w naszej ofercie dostępny od stycznia br.

    02.01.2017

    Nowy katalog

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że jest już dostępny nasz nowy katalog produktów na 2017 rok .

    19.12.2016

    Promocja dla Dystrybutorów

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Przygotowaliśmy dla Was  mega wyprzedaż . Promocja dotyczy zamówień złożonych w piątek 23.12.2016 .

    Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi przedstawiciele handlowi .

    12.12.2016

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Niniejszym pragniemy Państwu przekazać harmonogram pracy naszego biura na przełomie roku 2016/2017:

    27 grudzień 2016 – przyjmujemy ostatnie zamówienia zakupowe.

    28 grudzień 2016 – wystawiamy ostatnie faktury i realizujemy zamówienia.

    2,3,4,5,6 styczeń 2017 – biuro będzie nieczynne.

    12 styczeń 2017 – przyjmujemy pierwsze zamówienia zakupowe w nowym roku.

    Za wszelkie niedogodności wynikające z powyższego harmonogramu pracy, serdecznie przepraszamy.

    27.10.2016

    Terminarz pracy biura

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Niniejszym pragniemy Państwa poinformować, że w dniu 31 października 2016 nasze biuro będzie nieczynne.

    06.10.2016

    Promocja dla Dystrybutorów

    Szanowni Dystrybutorzy,

    Przygotowaliśmy dla Was ofertę promocyjną na  płaskie ogrzewacze wody VERTIGO i suszarki w wersji wodnej  2012.

    Zachęcamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi , którzy przekażą szczegóły promocji .

    20.06.2016

    Nowy cennik i katalog

    Z dniem 1 lipca br wprowadzamy do obrotu nowy cennik i katalog produktów.

    17.01.2016

    Terminarz szkoleń 2016

    Wszystkich chętnych zapraszamy na bezpłatne szkolenia techniczne i handlowe organizowane w naszym ośrodku szkoleniowym, gdzie wykwalifikowani eksperci z pasją przekażą swą wiedzę o naszych produktach.
    Zainteresowanych organizacją szkoleń technicznych lub handlowych na terenie kraju, prosimy o kontakt z odpowiednim przedstawicielem handlowym z danego rejonu.

    27.01.2016

    Cozytouch

    Rewolucja w sterowaniu komfortem.
    Prosta i intuicyjna aplikacja mobilna na miarę Twoich potrzeb.
    W naszej ofercie dostępna już od MARCA br.

    04.05.2015

    Targi sieci handlowej SBS

    Zapraszamy wszystkich naszych instalatorów na 5. edycję targów sieci handlowej SBS, na której zobaczysz prezentację na żywo naszych produktów:

    – pompa ciepła typu woda-powietrze EXTENSA+ 5 kW,

    – pompa ciepła do c.w.u. EXPLORER+,

    – grzejnik rewersyjny do pompy ciepła PANAMA 500 i wiele innych.

    02.05.2015

    Wiosenna promocja pomp ciepła

    Drogi Instalatorze,

    Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy naszą nową superpromocję, która objęła zakresem cały typoszereg pomp ciepła marki ATLANTIC. Zachęcamy do odwiedzenia naszych dystrybutorów lub kontaktu telefonicznego z naszymi przedstawicielami handlowymi, którzy bardzo chętnie przekażą szczegóły oraz wszelkie niezbędne informacje dotyczące tej akcji.

    Przypominamy, że ilość urządzeń biorących udział w akcji promocyjnej jest ograniczona, dlatego gorąco zachęcamy do wzięcia w niej udziału.